Kiriman cerita lucu yang tidak tersiar di Gelihati

Wednesday, June 09, 2004

Siapa kuat

Suatu hari ni seoarang pemuda telah memasuki kat sebuah pub. Seperti biasa Pemuda ini menghabiskan masanya dengan berkaraoke ngan kengkawannya. Pemuda ini mempunyai badan yang sangat gagah dan kuat. Nak dijadikan cerita, pemuda ini begitu marah dengan sorang mamat yang suaranya sangatlah tidak menusuk jiwa

Pemuda : Weiii Biar aku yang nanyi suara awak macam ayam mati lahhh ,....

Pemuda ni trus merampas mike kat tangan mamat tu ,.. Memandangkan pemuda ni sudah mabuk jadi pemuda ni cakap jak sesuka hatinya kat pentas ,...

Pemuda : Heiiii siapa yang lebih kuat dan lebih gagah dari aku silakan berdiri dan tampilkan diri kehadapan. Ahhh siapa ??? Siapa ???

Kata pemuda tersebut dengan egonya

Pemuda : Huh lihatlah aku yang gagah dan kuat ini ,... hahhahahahah jadi kalau ada sesapa yang perasan dirinya gagah dan kuat dari aku ,.. sila tampil kan diri ,.. cepat ~!!!!

Tiba-tiba berdirilah seorang lelaki yang sangat perkasa macam the hulk fuiyooooooo ,.... apa lagi kecut jugalah perut pemuda tu ,...

Pemuda : Hehehe sebenarnya aku nak bagitau yang awak
( ditujukan pada pemuda yang macam hulk tu ) nombor satu ,.. saya nombor dua ,... ( sambil ketawa sinis,...)

Nak cover lah konon tu ekekekekek


---- sumbangan: Wolf^Gurl (May 10)

3 Comments:

Post a Comment

<< Home