Kiriman cerita lucu yang tidak tersiar di Gelihati

Tuesday, July 27, 2004

ADAKAH AKU SEEKOR LEMBU?

Ader ker patut diorang cakap aku nih lembu. Nama aku karim tau..sebut betul- betuL.. KARIM..! Dah tu cakap badan aku berbau lembu tahap cipan. Oiit! Blah la korang! Ingat korang tu dah wangi sangat ker..? mandi pun sebulan skali. Ada plak tak puas hati ngan aku, cakap gigi aku nih kuning dan hitam cam gigi lembu. Mentang-mentanglah gigi aku ni smart cam Tom Cruise. Dengki la tu! Tahulah aku ni hensem cam Shah Rukh Khan. Oiitt! Ni Karimlah... sehari 5 kali gosok gigi tau tu pun cakap aku ni lembu, ader ker patut.

Tapi, aku tak kisah kalau korang cakap aku ni lembu. Yang aku frust sangat tu, si Liza waktu cantik ni pun cakap aku ni lembu! Aku Cuma nak tanya dia nak pi mana pagi-pagi lagi dah duduk kat bas stop tunggu keta? Dio kata aku hensem cam lembu.., suara pun cam lembu, dah tu ada hati nak ngorat dia. Ader ker patut! Adakah aku seekor lembu?!

Sekali lagi aku cakap, aku nih Karim, bukannya lembu. Tolonglah jangan panggil aku ni lembu lagi. Nama aku Karim atau secara saintifik Tom Cruise. Kalau korang semua tak caya, korang leh tanya tunang aku yang profesional bela lembu, tuan aku yang kasik nama Karim tu!! Blah la korang.


---- sumbangan: ahmad rushdi

1 Comments:

Post a Comment

<< Home