Kiriman cerita lucu yang tidak tersiar di Gelihati

Wednesday, June 09, 2004

Temuramah bersama George W. Bush

Saya adalah seorang wartawan Islam yang berjaya menemuramah Presiden Amerika, George W. Bush. Ikuti perbualan saya dengan beliau:

SAYA: Assalamualaikum.
BUSH: Apa tu. I Dont Understand! (Baca ikut lorat org putih)
SAYA: Assalamualaikum pun tak tau? Bodo la Bush ni.
BUSH: Boddo? Nama baru senjata Nuklear kita ke? Hmmm.. not bad dengan nama itu. "IRAQ DISERANG BODDO" hmmm.. bagus.
SAYA: Wei mangkuk, apa mende la kau melalut. Ni, aku nak tanya ni. Dah berapa banyak tentera lawan yang kau dah bunuh?
BUSH: Hey! Jangan tuduh melulu. USA tak pernah bunuh orang tau. Yang mati selama ni, mereka yang bunuh dirri. Kita orrang hanya tenterra pengaman sahajja.
SAYA: Kepala opah kau. Dasar penipu nak mamfus.
BUSH: Oprah? Kenapa dengan Oprah Winfrey? Dah mati ke tua ganyut tu?
SAYA: Kau tu yang tua ganyut. Ngata orang.


---- sumbangan: Luke Skywalker (Jun 4)

4 Comments:

Post a Comment

<< Home